شعرزیبای ♣تسبیح♣
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شعرزیبای ♣تسبیح♣
نوشته شده در دو شنبه 7 اسفند 1391
بازدید : 1702
نویسنده : Mohammad

*من که تسبیح نبودم،تومرا چرخاندی؟*

*مشت برمهره تنهایی من پیچاندی*

*مهردستان تو دنبال دعایی میگشت*

*بارهادورزدی ذهن مراگردانندی *

*ذکرها گفتی وبرگفته خودخندیدی *

 ..

*ازهمین نعمه تاریک مراترساندی*

*برلبت نام خدابود،خداشاهد ماست*

*؛برلبت نام خدابود مرارقصاندی *

*دست ویرانگر تو عادت چرخیدن داشت*

*عادتت را به غلط چرخه ایمان خواندی *

*قلب صد پاره من مهره صددانه نبود*

*توولی گشتی واین گمشده رالرزاندی*

*جمع کن:رشته ایمان دلم پاره شده ست *

*من که تسبیح نبودم ،توچراچرخاندی؟*

 



:: موضوعات مرتبط: شعرمخاطب خاص , ,
:: برچسب‌ها: شعرزیبای تسبیح , من که تسبیح نبودم , تسبیح , شعرعالی تسبیح , دانلودشعر , شعرعاشقانه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: